Dat Amazon naar Nederland komt, wordt al jarenlang gezegd. Maar is dat wel zo? En als Amazon naar Nederland komt, is dat dan wel echt een bedreiging voor Nederlandse webshops? Student Niels Ossel en docent Pauline Schepers van Fontys Hogeschool Marketing en Management zochten het uit. Het volledige onderzoek lees je hier:
Zie ook
Big Data Expo 2019: inspirerende sprekers en bedrijven
Van internationale bedrijven als Microsoft, Mollie en IKEA tot aan Nederlandse bedrijven als PostNL, RTL en Albert Heijn. Hoewel al deze bedrijven op het eerste gezicht niet een overeenkomst lijken te hebben, is dat toch zeker het geval. Zij gebruiken namelijk allemaal big data om ieder hun eigen doel te bereiken.
Maak impact online 2019
Maak impact online was het eerste ‘The Distrikt’ evenement van 2019. The Dikstrikt is een full service online marketingbureau opgericht in 2016. Er werken meer dan 20 specialisten die alle een ander aspect van online marketing bespelen. The Dikstrikt zet zich in om bedrijven te helpen aan meer omzet en winst, maar ook het opstellen van een employer brandings behoren tot de orde van de dag bij het bedrijf.
8 april: The Road Symposium
Maandag 8 april was ik te gast bij de dertiende editie van The Road Symposium. De dagvoorzitter van dit evenement was Gwen van Poorten, onder andere bekend van het programma Spuiten en slikken.
Digital Wednesday: Customer Experience Optimization
Op woensdag 27 maart heb ik wederom een bezoek gebracht aan het evenement: ‘Digital Wednesday’. Het onderwerp was dit keer: ‘Customer Experience Optimization’.