14.2 C
Alba Iulia
woensdag, oktober 20, 2021
No menu items!

Adbreak en Anzu-partnerschap brengt advertenties in het spel

In-game advertentietechnologie, in samenwerking met Adbreak en Anzu, blaast een nieuwe wind in de digitale marketingindustrie. Dankzij deze technologie wordt het mogelijk om advertenties te tonen in e-sports en videogames die door miljoenen mensen worden gespeeld. Bovendien hebben deze creatieve advertenties een structuur die dynamisch kan worden bijgewerkt.

Denk bijvoorbeeld aan een voetbalspel die u graag speelt. Je neemt een strafschop in dit online spel.. Als je bij het bal bent, kan je advertentie op de reclameborden achter het doel worden geplaatst. Bovendien kunnen andere spelers deze advertentie ook zien.

De videogame-industrie wordt beschouwd als een van de populairste en grootste industrieën van vandaag. Deze sector, die in 2019 een jaaromzet van $ 135 miljard genereerde, belooft ook grote verwachtingen op het gebied van reclame. Deze spellen, waaraan miljoenen mensen over de hele wereld interactief deelnemen, bereiken meer publiek dan de muziek, films etc. kanalen kunnen bereiken.

Gezien het feit dat technologieën voor cloudgamesystemen zoals Stadia en GeForce Now ook vandaag de dag worden ontwikkeld, kunnen we zeggen dat in-game-advertenties ook belangrijk zullen worden. Dankzij cloud gaming-technologieën is het mogelijk om games te spelen vanaf vrijwel elk apparaat (cross-play). Dit zorgt natuurlijk voor een toename van het aantal spelers.

Daarnaast mag het niet vreemd zijn dat mobiele games een plek hebben in deze branche. Dankzij deze gemakkelijk toegankelijke spellen wordt de gamewereld steeds drukker. In de komende periode wordt verwacht dat 5G en vergelijkbare ontwikkelingen deze sector verder zullen laten groeien. Volgens schattingen zullen de in-game-uitgaven in 2022 naar verwachting oplopen tot ongeveer $ 200 miljard.

 

In-game advertentietechnologie en verschillende advertentieformaten

 

Het is een heel logische stap om marketingactiviteiten te ondernemen in zo’n enorme industrie. Adbreak en Anzu nemen dan ook precies deze stap. De in-game advertentietechnologie van Anzu en de marketingervaring van Adbreak komen samen. Zo ontstaat in-game advertentietechnologie.

Advertenties in verschillende formaten kunnen aan het spel worden toegevoegd. De stilstaande beelden in het voetbalvoorbeeld dat we noemden, behoren bijvoorbeeld tot deze formaten. Bovendien kunnen geanimeerde afbeeldingen, video’s, interactieve advertenties en zelfs tv-advertenties met ultra HD-beeldkwaliteit in het spel worden opgenomen.

Een van de meest opvallende punten van deze advertenties is dat ze volledig in de game passen. Het doet je spelplezier dus op geen enkele manier pijn. Er wordt ook vermeld dat alle gegevens van deze veilige advertenties in detail worden gecontroleerd en geanalyseerd. Zo kan worden begrepen of de spelers de advertentie hebben gezien of niet.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in